Subject: Fwd: Teeprojekt
From: R.Valk Arhitektuuribüroo <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Apr 2025 10:39:45 +0300

Tere.
Kuivõrd koostame DP Väike-Alliku kinnistule Rae vallas, siis palume saata 
meie meiliaadressile  dwg joonis, mille on koostanud Novarc Group AS ja mis 
on teile esitatud 15.02.2022. Töö nr 1557.
Palume saata meile eelpool nimetatud joonis, et saaksime selle ühildada meie 
poolt koostatava detailplaneeringuga, mis tagab kooskõla "Ringtee 2 
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa km 7,3-20,0 Peetri-Vaida lõigu ümberehituse 
eskiisprojektiga.
Lugupidamisega arhitekt Reet Valk, OÜ R. Valk Arhitektuuribüroo

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Marika Utkin <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Date: K, 2. aprill 2025 kell 17:19
Subject: RE: Teeprojekt
To: R.Valk Arhitektuuribüroo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >

Tere

Oma töö 1557 oleme tellijale (tollal Maanteeametile) aktiga üle andnud ja 
tellija on allkirjaga kinnitanud vastuvõtmist 15.02.2022. Kontrollisin aktis 
oleval lingil leiduvat materjali, see on seal on nii dwg kui pdf formaadis. 
Seega on materjal tellijal olemas. Lepingu järgi on ta ka varalised 
autoriõigused omandanud ning ta saab seda ise teiega jagada.

Head päeva

Marika Utkin

administratiivjuht

Novarc Group AS | A. H. Tammsaare tee 92, 13423 Tallinn

M 5098401

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 
<http://www.novarc.ee/> www.novarc.ee

From: R.Valk Arhitektuuribüroo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 2. aprill 2025 15:49
To: Novarc Group AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teeprojekt

Tere!

Seoses Väike-Alliku kinnistu DP, mis paikneb Tallinn- Tartu maantee ja 
Raeküla tee ristumisel, on meid suunatud Transpordiameti poolt Teie poole. 
Planeeringu koostamisel peame arvesse võtma ja tagama kooskõla "Ringtee 2 
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa km 7,3-20,0 Peetri-Vaida lõigu ümberehituse 
eskiisprojektiga, töö nr 1557. Palume saata meile projekt dwg- formaadis.

Lugupidamisega,

Reet Valk Arhitektuuribüroo

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.